2015年11月4日 星期三

ROC监察院该跟蹤调察的内政部不调查,竟派特务来马来西亚我寄住的地方大放烟火还让我发烧生病威吓恐赫我!

投诉ROC司法人,ROC监察院,不跟蹤调察内政部吃案,却反派特务来马来西亚跟蹤我! 还竟派特务来马来西亚我寄住的地方大放烟火!刚刚还马上就让我发烧生病威吓恐赫我!
原来台湾人民国债是这样乱挥霍的,选个屁!

I complained ROC judicial person, ROC Control Yuan, the Ministry of Interior does not track tune observed eating case,
ROC villain spies come to Malaysia ! Also spies come to Malaysia !in my Living home outside Release big fireworks! Now let me also sick with fever intimidation intimidate me!
https://youtu.be/iTuGkuPIp5c

沒有留言:

張貼留言